...

Klient:

Monument9 
Centrum telefonów komórkowych 
Siedziba firmy:  Gdynia

Cel projektu: 

Lifting opakowania, które nie podobało się klientowi. Przeprojektowanie szaty graficznej wg wytycznych klienta oraz przygotowanie pliku do drukarni.
Stworzenie linii opakowań, które będa spójne wizualnie. 

Co zrobiliśmy:

– badanie rynku na tle konkurencji 
– stworzyliśmy na nowo szablon opakowania 
– stworzyliśmy kilka koncepcji graficznych opakowań 
– po wyborze jednej skupiliśmy się na pokazaniu produktu 
– stworzyliśmy opakowania na 3 różne produkty: 
   folię ochronną na ekran telefonu  i smartwatch’a, szkło hartowane na ekran, 
– przygotowaliśmy opakowania do druku wg danyh technicznych szabllonu 
– koordyacja projektu z firmą zewnętrzną: drukarnią 
 

Założenia projektu:

Firma Monument 9 jest dystrybutorem telefonów oraz akcesoriów GSM. Posiada własne punkty sprzedaży oraz punkty franczyzowe. Gdy w Polsce pjawiła się platfoma sprzedażowa Amozon, firma Monument 9 chciała wyróżnić stwoje produkty na tle innych sprzedawców. 

Po reaserchu opakowań tego typu na Amazon.com oraz eBay stwierdziliśmy, że wszystkie opakowania są barzo podobne do siebie. Chcieliśmy, żeby nasze opakowanie takie nie było, więc zdecydowaliśmy się na nasycone kolory oraz pokazanie produktu na opakowaniu. 

Od projektu do gotowego opakowania.

Problem klienta – zły projekt pierwotny.

Z takim projektem zgłosił się do nas Pan Kamil – właściciel Monument9. 

Rozpoczęliśmy pracę nad badaniem konkurencyjnych firm.

Po czym przystąpiliśmy do tworzenia projektów koncepcyjnych.

Projekty koncepcyjne od odważnych do bardziej przyziemnych propozycji.

chcesz mieć nieszablonowe
projekty w swoim biznesie?

Napisz do nas

kontakt@twodi.pl

Pierwszy projekt opakowania

Opakowań dla kolejnych produktów Monument9

Gotowe opakowania - galeria

ZRÓBMY RAZEM FAJNE RZECZY

[contact-form-7 id="1346" title="Kontakt"]
Seraphinite AcceleratorBannerText_Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.