Klient
Rucik Garage
Cel projektu:
Stworzenie identyfikacji marki i narzędzi marketingowych dla warsztatu samochodowego.
Zostało zrobione:
– projekt logo Rucik Garage
– uruchomienie strony na Facebook i połączenie z kontem na Instagramie
– konfiguracja Google Maps i Google Moja Firma
– tworzenie treści na socialmedia: rolki, posty na Facebooku i Instagramie
– uruchomienie strony na Facebook i połączenie z kontem na Instagramie
– konfiguracja Google Maps i Google Moja Firma
– tworzenie treści na socialmedia: rolki, posty na Facebooku i Instagramie
Założenia projektu:
Wdrożenie marki osobistej oraz budowa ciekawego kontentu dla klientów i odbiorców usługi. Wdrożenie działań marketingowych, których nie ma lokalna konkurencja.
Logo marki Rucik Garage
Wdrożone narzędzia marketingowe:
Strona Rucik Garage na Facebook
Strona firmowa / fanpage na Facebook to ważny element komunikacji z klientami oraz obiorcami marki. Odpowiedni kontent, posty, filmy, relacje, rolki pozwalają zobaczyć firmę od środka. Odpowiednia strategia komunikacji może w dłuższej perspektywie przyciągnąć sporą ilość klientów, którzy szukają danych usług.
Konto na Instagramie @rucik_garage
Przykładowe posty / rolki na Instagramie z nagranych oraz przesłanych materiałów. W kilku sekundach możesz pokazać co się dzieje u Ciebie w firmie oraz w ciekawy sposób przedstawisz swoje usługi. Obserwujący chętnie komentują, dodają polubienia oraz udostępniają treści,
chcesz zrobić podobne rzeczy? napisz!
[contact-form-7 id="1346" title="Kontakt"]