...

Roadpak – rebranding marki AutoBłysk, projekt logo oraz kompleksowa wdrożona strona internetowa

Lubię otrzymywać klientów z polecenia. ponieważ to świadczy, że ktoś mi zaufał, to również oznacza, że zrobiłem dla kogoś dobrą robotę. Postanowiono polecić moje usługi kolejnej osobie, która potrzebowała wsparcia kreatywnego, marketingowego dla swojej oraz wdrożenia nowej marki na rynek. W tym przypadku był to Pan Mariusz, który od 15 lat działa w branży transportowo – spedycyjnej. Brak silnej marki oraz identyfikacji sprawiło, że nie mógł znaleźć nowych pracowników, kierowców do rozwijającej się firmy AutoBłysk. Postanowiłem spotkać się z klientem i omówić jego potrzeby, pomysły i wizję na nową markę transportowo – spedycyjną, która obecnie identyfikuje się jako Roadpak. Zobacz jak powstała marka Roadpak, jak wygląda rebranding marki, od nowej nazwy, aż po projekt logo oraz kompleksowo wdrożona strona internetowa!

Poznasz procesy, które towarzyszyły powstawaniu marki Roadpak. Począwszy od analizy rynku, stworzenia nazwy, projektu logo, aż po wdrożenie strony internetowej zgodnie z potrzebami klienta. To wiedza dla osób, które chcą wdrożyć swoje pomysły w życie, ale nie wiedzą jak podejść do tematu pod względem procesowym, projektowym oraz mogą być przerażone ilością czynności, które trzeba wykonać, aby wdrożyć nową markę usługową lub produktową. Wszystkie usługi realizowane przez Twodi – Sebastian Szymański (@architekt.pomysłów)

Skąd pomysł na nową markę, jak zarządzać wdrożeniem projektu marketingowego?

Auto Błysk – to nazwa, która nie kojarzyła się klientom z firmą transportową, która funkcjonuje na rynku od ponad 15 lat. Wraz z rozwojem firmy, gdzie początkowo klient świadczył usług konserwacji podwozia samochodów ciężarowych, rozszerzył swoje usługi o transport i spedycję. Więcej informacji na stronie Roadpak w zakładce – o nas.

Roadpak rebranding marki projekt logo strona internetowa

Klient chciał, aby jego firma kojarzyła się pracownikom, klientom oraz potencjalnym partnerom biznesowym z usługami transportu oraz spedycji. Określenie potrzeb klienta to punkt wyjściowy do rozpoczęcia prac projektowych. Rozmowa z klientem o wizji, potrzebach, konkurencji oraz inspiracjach to pierwszy krok do stworzenia, tego co jest w myślach klienta oraz urzeczywistnić wizję, która wpływa na podjęcie decyzji o rozwoju firmy.

Wprowadzenie nowej marki na rynek warto rozłożyć na kilka etapów, aby klient mógł zrozumieć proces oraz, żeby odpowiednio rozłożyć czas realizacji względem czasu, którym dysponuje klient, czy jest to priorytetowe zadanie, czy jednak poboczny projekt. Warto na wstępie ustalić deadline projektu.

ETAPY PROJEKTU Roadpak: rebranding marki, projekt logo oraz strona internetowa

jigsaw, puzzle, brain, mind, woman, head, colors, think, ai generated, mind, mind, mind, mind, mind-8808273.jpg

1. POMYSŁ KLIENTA

2. ROZMOWY

3. ANALIZA POTRZEB

4. TWORZENIE NAZWY

5. PROJEKT LOGO

5. WDROŻENIE STRONY INTERNETOWEJ

social, facebook, google plus, whatsapp, linkedin, facebook, facebook, whatsapp, whatsapp, whatsapp, whatsapp, whatsapp, linkedin, linkedin, linkedin-2412463.jpg

6. WDROŻENIE NARZĘDZI MARKETINGOWYCH

Nie przegap ciekawych treści o biznesie, influencerach,
produktach i usługach!

Nie wysyłam spamu! Otrzymasz wyjątkowe treści i porady z kreatywnego świata reklamy, biznesu oraz zarządzania projektami!

Ciekawe treści z Twodi!

Zapisz się, aby otrzymywać niesamowite treści do swojej skrzynki odbiorczej.

Nie wysyłam spamu! Przeczytaj naszą politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji.

Seraphinite AcceleratorBannerText_Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.